29 septembra, 2009

Mám ho napísaný!

...čo? K tomu sa dostaneme neskôr!

Najprv sa Vás opýtam či čítate knihy...taká jednoduchá otázka.
Prečo sa pýtam?
...lebo táto aktivita sa mi postúpne vyhýba, priam sa ma bráni posledné roky a obávam sa že ešte chvíľu a zabudnem aký to je pocit čítať skvelú knihu...

DSC_0450

Takže mám napísaný...zoznam pre Ježiška, alebo Santa Clausa, alebo Mikuláša alebo...aaaah je to úplne jedno, verím, že kompetentá a plne povolaná osoba, naplniť moje túúúúúúúžby si to prečíta!!!

ehm, ehm...takže aby som nezabudla čítať knihy, prosím si
1.Roman Pihan - Mistrovství práce s DSLR
2.Roman Pihan - Mistrovství práce se světlem
3.Bryan Peterson - Naučte se vidět kreativně
4.Bryan Petrson - Naučte se exponovat kreativně
5.Bryan Peterson -Naucte se kreativne fotografovat portret


...na začiatok by stačilo a ano poradie JE dôležité, ale keď Ježiško bude mať vo vaku napríklad len poslednú, tak prežijem...

DSC_0454

...no a nebudme zas také skromné...viem že Ježiško zabúda a nepíše si na papierik a proste má toho veľa...tak mu to tu pripomeniem...p.o.t.i.c.h.u.č.k.y. opäť šepkám TOKINA AF 100mm f/2,8

'Books

takže dnes večer, vypnite všetko čo má KÁBEL a zoberte si do rúk knihu :o)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára