06 januára, 2010

Mrazivé januárové ráno...

Je príliš skoro aby som sa s niekým rozprávala, všetci ešte spia...Mám spravenú čiernu kávu a možno si dočítam knihu, ktorá aj keď bola chcená (poznáte to - nevhodné darované darčeky), bola len narýchlo prelistovaná a prečítaných bolo len pár úryvkov, ktoré mi vtedy udreli do očí...
sa1
Január má nielen tú možnosť, že otvára celý jeden nový rok, ale dáva Ti možnosť, začať odznovu, bez výčitiek, a ponúka ti ďaľších jedenásť mesiacov aby si dokončil to, čo si začal v jedno mrazivé januárové ráno...
sa1 (1)

Január je pre mňa aj inak výnimočný...narodila som sa v jedno mrazivé januárové ráno...
sa1 (2)

Dnešné mrazivé januárové ráno je krásne, vonku sneží a s kávy sa mi ešte stále parí...
DSC_0628

Mám pár minút mrazivého januárového rána, kým sa nezobudí rodina a ja zas odložím knihu, ktorá mi robila príjemnú spoločnosť v jedno mrazivé januárové ráno...
DSC_0636

1 komentár: